donderdag 27 februari 2020

een schitterende kaart


Voor de Kico challenge resist techniek heb ik deze "schitterende"kaart gemaakt.

Zo heb ik deze kaart gemaakt:

Ik heb een groter stuk papier genomen dan de achtergrond stempel is.
Hier heb ik de versamark inkpad op gelegd en aangeduwd.
Hier heb ik met een kwast pearl Ex overheen gedaan.
Om dit rechthoek heb ik gemaskerd/ postits geplakt.


nu heb ik de achtergrond stempel van plate 139, achtergronden 11 beinkt met versamark en afgedrukt op het vak met de pearl ex. Dit gaat makkelijk met de stempelhulp want dan kan je het eventueel nog een keer herhalen. Het versamark haalt de pearl ex weer weg.
Ik laat wel de stempel en het papier in de stempel hulp liggen zo dat ik straks de stempel nog een keer kan gebruiken en het geheel door loopt.


De stempel goed schoon maken want de pearl ex zit op je stempel. De masken om het rechthoek weg halen.
Nu heb ik het rechthoek waar de pearl ex op zit afgedekt. 
en de stempel die nog steeds op de stempelhulp zit afgedrukt met distress Dusty Concord.



Ik heb het geheel gesponsd met Distress Seedless Preserves vanaf de rand naar binnen toe tot bijna aan de pearl ex.



Daarna heb ik het geheel op een donker roze/paarse ondergrond geplakt voor ik het geheel op een dubbele kaart heb geplakt.

Op een rest stukje papier heb ik de te tekst van plate 12, tekstsheet 4 afgedrukt met dusty concord en weer gesonsd met seedles preserves en weer op een stukje paars/roze papier geplakt zodat het een geheel word.
Ik heb het geheel verhoogd op de kaart geplakt met foam tape.


Ik hoop dat ik jullie weer een beetje inspiratie heb kunnen geven.
Groetjes Lizenka

Dit heb je nodig om de kaart te maken:
plate 139, achtergronden 11
plate 12, tekstsheet 4 
Paerl Ex
Distress dusty concord seedles preserves
versamark


Geen opmerkingen:

Een reactie posten