dinsdag 16 juni 2020

condoleance kaarten





En toen hadden we ineens heel erg onverwachts condoleance kaarten nodig.
Je weet dat het bij het leven hoort maar soms komt het toch wel heel erg onverwachts.



Zo heb ik deze 2 kaarten gemaakt:
 
      
Ik had nog wat achtergrondjes liggen van alcohol inkt. Doordat deze al klaar lagen weet ik niet meer welke kleuren ik toen heb gebruikt.
Hier had ik een groter stuk Yupo gepakt en druppels alcohol inkt op laten vallen en enkele druppels blending solution tot het naar me zin was.
Nu heb ik een dubbele kaart gepakt en met archival Cobat de tekst gestempeld onderin.
Heel veel sterkte komt van plate 138 tekstsheet 30
Laat de mooie herinneringen troost bieden komt van plate 132 tekstsheet 28
Van het vel yupo heb ik een stuk afgesneden en dit op donker blauw metallic papier geplakt en deze weer uitgesneden met een extra rand (matten) en het geheel op de kaart geplakt.

Deze kaart is net iets anders gemaakt.

Hier heb ik druppels inkt en blending solution op de kaart laten vallen, niet helemaal vol en deze met een rietje iets uitgeblazen of met een  blaas bal die je nu veel zie.
Ook dit stuk yupo heb ik op donker blauw metallic papier gemat en als geheel op de kaart geplakt.
Op een rest stukje dcp papier heb ik de tekst samen is een groot gemis als samen er niet meer is,  van plate 153 tekstsheet 33 afgedrukt met archival Forget me not

Nu zijn de kaarten af. Ik hoop dat ik je wat inspiratie heb kunnen geven voor het maken van deze kaarten. Je kan deze kaarten natuurlijk ook met andere teksten maken.
Groetjes lizenka


Dit heb je nodig om de kaarten te maken:
plate 132 tekstsheet 28
plate 138 tekstsheet 30
plate 153 tekstsheet 33
Yupo
Alcohol inkten kleur naar keuze
Blending solution
Archival Cobalt,  Forget me not
Dubbele witte kaart
donker blauw metallic papier
rest stukje dcp papier




Geen opmerkingen:

Een reactie posten