vrijdag 24 juli 2020

enjoy and play

De vakantie is begonnen.
Heerlijk even niks moeten en (bijna) alleen maar leuke dingen doen.
Dus Enjoy en play.

Voor de KiCo Challenge had ik bedacht:
Verwerk een label. Zo is deze kaart tot stand gekomen.
Zo heb ik de kaart gemaakt:

Ik heb een stuk fluweel papier gepakt van 13.8x9.5 cm.
Hier heb ik de huisjes van plate 55 op afgedrukt met archival watreing can. Dit is een grijs kleur.
ook heb ik nog een aantal kleine afbeeldingen op de kaart afgedrukt.

Daarna is de kaart gesponsd met Distress oxide antique linen en Brushed Corduroy aan de onderkant en voor boven heb ik de kleuren  tumbled glass en broken china gebruikt.
Nu heb ik er enkele waterdruppels op gespetterd en weer opgedept.
Nu heb ik een randje langs de kaart getekend en de slippers en bril wat kleur gegeven met posca pennen.

Van restjes fluweel papier heb ik labels gesneden van 6x3 cm. Deze heb ik bestempeld met de man en vrouw van de zelfde sheet en op 1 label tekst afgedrukt.
De plaatjes heb ik ingekleurd met de refil van de distress inkt die ik gebruikt heb als aquarel.
Om deze labels heb ik ook een randje getekend.

Nu heb ik een stukje touw aan de achterkant vast geplakt en omwikkeld om de kaart met de labels er aan. De labels heb ik wel met een klein druppeltje lijm vast gezet en de middelste met foam.

Alles heb ik gemat op wit papier van 14.1x9.8 cm en daarna op craft papier  van 14.4x10.2 voordat ik alles op een witte dubbele kaart heb geplakt. 

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven voor het maken van een kaart.

groetjes lizenka



Dit heb ik gebruikt:
Plate 55 diverse 3
fluweel papier van 13.8x9.5 cm en restjes
Archival Watering Can
Distress oxide antique linen , Brushed Corduroy, tumbled glass en broken china
Touw
posca pennen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten