woensdag 15 juli 2020

er was eens .....

Toen had ik ineens een kaartje nodig voor een zwangerschap.
Daar heb ik dit kaartje voor gemaakt.

Zo heb ik het kaartje gemaakt:

Ik heb een dubbele kaart gepakt en de voorkant heb ik licht gesponsd met Distress oxide Tea dye.
Nu heb ik een stencil op de kaart gelegd en hier met de zelfde kleur inkt nog een keer gesponsd.
De kaart kan nu even aan de kant gelegd worden.

Uit wit cardstock heb ik polaroid foto frame's uitgestanst.

Op een rest stukje papier heb ik de tekst afgedrukt van plate 115, de bloem met hartjes van plate 79 en het "zaadje" van plate 77


Rondom het zaakdje heb ik blauw gesponsd met disress Mermaid lagoon en rondom de bloem met distress Picked raspberry.
Dit heb ik achter het foto frame geplakt.
Met een zwarte posca pen heb ik een touwtje getekend met een spijkertje met zilver alsof er een lijntje gespannen is aan de muur.
Hier heb ik de polaroid bij geplakt en er knijpertjes bij getekend door een groen v-tje te tekenen.


Rondom de tekst heb ik gesponsd met distress tea dye. Recht uitgesneden en gemat op een donker bruin papiertje. Deze heb ik onderaan op de kaart opgeplakt met foam.

Aan de binnenkant van de kaart heb ik het zelfde stencil neer gelegd die ik aan de buitenkant heb gebruikt. Hier ben ik met blauwe en roze inkt op verschillende plekken te sponzen.
Aan de binnenkant heb ik ook nog een tekst afgedrukt van plate 115.


De tweede kaart heb ik gemaakt van de stencils die ik heb afgeveegd.
twee voor de prijs van 1.

ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven.
Groetjes Lizenka

Dit heb je nodig voor de kaart:
plate 115, tekst 25
plate 79 fantasy 6
plate 77 fantasy 7
Dubbele kaart
Distress oxide Tea dye
disress Mermaid lagoon, Picked raspberry, tea dye
stencil muur motief
rest stukje papier
wit cardstock
pposca pen zwart, zilver en groen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten